Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan tudok regisztrálni a Web-áruházukba?
A főoldal jobb felső sarkában található „Regisztráció” gomb megnyomása után, regisztrációs űrlap nyílik meg. Ennek értelemszerű kitöltése után, az Ön által megadott e-mail címre aktiváló linket tartalmazó levél érkezik, melyre rákattintva élesítheti felhasználói fiókját. Ezek után az Ön által megadott felhasználói névvel és jelszóval lépjen be áruházunkba és kezdje meg a vásárlást!
Mi a vásárlás menete a tabuladesign.hu-n?
Válassza ki az Ön által megvásárolni kívánt terméket, helyezze a kosárba a „Kosárba tesz” gomb megnyomásával, majd böngésszen tovább. A kívánt termékek kosárba helyezése után a jobb felső sarokban található ”Kosár” gombra, majd ezt követően a „Kosár tartalmának megjelenítése” gombra kattintva kezdheti meg megrendelése elküldését. Adja meg szállítási és számlázási adatait, válassza ki a szállítási és fizetési módot, majd legördítve nyomja meg az „Indulás a pénztárhoz most” gombot. A befejezéshez kattintson a „megrendelés megerősítése” gomra. Ezek után a rendelés visszaigazolásáról e-mailt kap, melyben a megrendelés minden adata megtalálható.
Hogyan lehet a megrendeléseket töröltetni ill. lemondani:
A megrendelését minden további következmény nélkül törölheti 24 órán belül a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre küldött e-maillel, melyben kérjük adja meg a rendelés azonosítóját is. A törlés regisztrálásáról e-mailt fog kapni. Ha ez nem érkezik meg, kérjük hívja a 30/5477637-es ügyfélszolgálati számot.
Hogyan tudom meg, hogy mennyi a szállítási költség ha rendelek terméket a web-shopból?
A rendelés leadásakor a rendszer automatikusan megadja a szállítás költségét. A rendelés véglegesítése előtt még változtathat kedvezőbb szállítási módra, vagy elállhat a vásárlástól. Ez utóbbit nagyon sajnálnánk.
Hogyan működik a személyes átvétel?
Hívja a +36 30 5477 637-es ügyfélszolgálati számot és egyeztessen kollégánkkal egy Önnek megfelelő helyszínt és időpontot!
Honnan tudom, hogy a termék raktáron van-e?
Abban az esetben, ha a termék nem áll rendelkezésre, a megrendelés automatikus visszaigazolása után külön e-mailben tájékoztatjuk a hosszabb szállítási időről. Amennyiben annak ismeretében eláll a vásárlástól, azt válasz levélben jelezze felénk és megrendelését töröljük. Erről szintén küldünk megerősítő elektronikus levelet.
Több óra elteltével sem kaptam visszaigazolást, mit tegyek?
Kérjük hívja a +36 30 54 77 637-es ügyfélszolgálati számot!
A házhozszállítás díja magasabb, ha vidéki címre kérem a szállítást?
Nem.